|
Buscar temas sin respuesta | Ver temas activos
| Autor |
Mensaje |
|
iDelux
|
Asunto: Canción >> Put It In A Love Song (feat. Beyoncé) Publicado: Sab Nov 14, 2009 2:53 pm |
|
Registrado: Dom Oct 14, 2007 8:19 pm Mensajes: 12595 Ubicación: Barcelona
|
Alicia Keys Ft Beyoncé - Put It In A Love SongTema incluido en el ultimo Álbum de Alcia Keys "The Element of Freedom" que sale a la venta el 15 de Diciembre. Re-subido: Alicia Keys Ft Beyoncé - Put It In A Love Songhttp://rapid-share.com/files/316340369/A___B.mp3 Ya sabéis quitar el guion. Letra Put It In A Love Song [Alicia Keys & Beyoncé][Intro] Ay yo B! What up A?What we want Want them to say... (Uuuu)[Chorus] Say you love me, say you love me Then put it in a love song (put it in a love song) Say you need me, say you need me Then write it in a letter form (oh oh oh)Say you want me, say you want me Then text me on my cell phone (Text me on my cell phone) Say you love me, say you love me Then put me in a love song (oh!)[Verse 1: Alicia] If you say you want me yea, you say you want me If you do the right thing we can be together. I'm not easy, Yea you gotta work for it I'm the real thing and babe you gotta please me All That talkin, boy you betta walk it All that frontin, thats not how you do it If you really need me, like you say you need me Baby betta show me, Baby better come and say... [Chorus] Say you love me, say you love me Then put it in a love song (put it in a love song) Say you need me, say you need me Then write it in a letter form (oh oh oh) Say you want me, say you want me Then text me on my cell phone (Text me on my cell phone) Say you love me, say you love me Then put me in a love song (oh!) [Verse 2: Beyoncé] What you gonna do when somebody convinces me to believe that he can do it better Send me gifts and showin me the romance All this, this and that, can you do better?
All I'm sayin, Love is what I'm lookin for If you wanna keep me, Baby gotta love me more If you really want me like you say you want me If you really need me Baby better come and say...[Chorus] Say you love me, say you love me Then put it in a love song (put it in a love song) Say you need me, say you need me Then write it in a letter form (oh oh oh)Say you want me, say you want me Then text me on my cell phone (Text me on my cell phone) Say you love me, say you love me Then put me in a love song (oh!) [Bridge] Gotta work it baby, work it out! If you want me baby, work it out! If you need me baby, work it out! Gotta work it out, gotta work it out! If you love me baby, work it out! Gotta work it baby, Gotta work it out! If you want me baby, work it out! Gotta work it out, gotta work it out!If you want my love and all of my time Part of my plans and part of my mind All of the things that you wanna do But make sure your love for me's true to youIf you show me baby believe so many possibilitiesoh we can love till infinity If you wanna be with me [Chorus] Say you love me, say you love me Then put it in a love song (put it in a love song) Say you need me, say you need me Then write it in a letter form (oh oh oh) Say you want me, say you want me Then text me on my cell phone (Text me on my cell phone) Say you love me, say you love me Then put me in a love song (oh!) 1,2,3, Go! Gotta work it baby, work it out! If you want me baby, work it out! If you need me baby, work it out! Gotta work it out, gotta work it out! If you love me baby, work it out! Gotta work it baby, Gotta work it out! If you want me baby, work it out! Gotta work it out, gotta work it out! Sing! ____________ Todo lo de color Lila lo canta Beyoncé y lo Negro Alicia Keys.
Última edición por iDelux el Vie Dic 04, 2009 10:54 pm, editado 2 veces en total
|
|
| Arriba |
|
 |
|
Juanele84
|
Asunto: Re: Alicia Keys>> album "The Element of Freedom" Publicado: Sab Nov 14, 2009 3:52 pm |
|
|
|
| Arriba |
|
 |
|
SalvaMlg
|
Asunto: Re: Alicia Keys>> album "The Element of Freedom" Publicado: Sab Nov 14, 2009 4:27 pm |
|
Registrado: Vie Ago 22, 2008 12:17 pm Mensajes: 9048 Ubicación: Málaga
|
Moriré con esa canción ![ojos [ojos]](./images/smilies/ojos.gif)
|
 |
|
petercillo
|
Asunto: Re: Alicia Keys>> album "The Element of Freedom" Publicado: Sab Nov 14, 2009 4:34 pm |
|
Registrado: Sab Mar 05, 2005 5:27 pm Mensajes: 17971 Ubicación: Las Palmas de Gran Canaria
|
|
| Arriba |
|
 |
|
Vinaixa67
|
Asunto: Re: Alicia Keys>> album "The Element of Freedom" Publicado: Sab Nov 14, 2009 6:16 pm |
|
Registrado: Lun Ene 30, 2006 3:33 pm Mensajes: 22758 Ubicación: Barcelona
|
|
Dios!! el último dúo se ha cumplido!
|
 |
|
Myself
|
Asunto: Re: Dueto con Beyoncé Publicado: Sab Nov 14, 2009 9:13 pm |
|
|
|
aver con que sorprende mis dos divas favoritas del r&b
|
 |
|
Liyoh
|
Asunto: Re: Dueto con Beyoncé Publicado: Dom Nov 15, 2009 3:20 am |
|
Registrado: Mar Jul 03, 2007 5:28 pm Mensajes: 4059 Ubicación: Sevilla
|
Qué fuerte! Al final es verdad. Es uno de los duetos que más ganas podía tener de escuchar, vaya dos se han juntado, de ahí tiene que salir algo grande sí o sí ![heavy [heavy]](./images/smilies/heavy.gif)
|
 |
|
Gaiaselenna
|
Asunto: Re: Dueto con Beyoncé Publicado: Dom Nov 15, 2009 5:58 pm |
|
Registrado: Dom Ago 17, 2008 3:30 pm Mensajes: 1822 Ubicación: Valladolid
|
_________________ "La única ambición del hombre debería ser no impedir a la flor que perfume el jardín"
|
|
| Arriba |
|
 |
|
Fierce*
|
Asunto: Re: Dueto con Beyoncé Publicado: Lun Nov 16, 2009 10:57 pm |
|
Registrado: Vie Mar 27, 2009 7:23 pm Mensajes: 9384 Ubicación: barcelona - Kornella [¬¬]*
|
alguie sabe en que canal.. y a que hora se transmitira los AMAS 2009? 
| Arriba |
|
 |
|
JOJ
|
Asunto: Re: Dueto con Beyoncé Publicado: Vie Nov 20, 2009 3:04 pm |
|
Registrado: Vie Jun 20, 2008 8:58 pm Mensajes: 2961 Ubicación: Barcelona
|
|
Que fuerte. Sorpresón!! Como será la canción?? Que ganas de oirla!!!!
|
|
| Arriba |
|
 |
|
Soldier
|
Asunto: Re: Dueto con Beyoncé Publicado: Vie Nov 20, 2009 6:08 pm |
|
Registrado: Mié Nov 18, 2009 12:31 pm Mensajes: 216 Ubicación: Barcelona
|
|
Gran noticia, sin duda, una de las colaboraciones más esperadas. No quiero generarme demasiadas expectativas pero se me hace muy difícil, con estas dos divas juntas tiene que salir un temazo, no espero otra cosa.
Se espera con muchas ganas...
|
 |
|
iDelux
|
Asunto: Re: Dueto con Beyoncé Publicado: Vie Dic 04, 2009 7:49 pm |
|
|
|
 |
|
iDelux
|
Asunto: Re: Put It In A Love Song (Dueto con Beyoncé) Publicado: Vie Dic 04, 2009 10:19 pm |
|
|
|
| Arriba |
|
 |
|
Sideffects92
|
Asunto: Re: Put It In A Love Song (Dueto con Beyoncé) Publicado: Vie Dic 04, 2009 11:27 pm |
|
Registrado: Dom Abr 27, 2008 9:21 pm Mensajes: 1398 Ubicación: Ourense/Santiago
|
|
Podeis subir el tema a otro servidor por favor?

Katy Perry
You make me feel like I'm losing my virginity!
|
|
| Arriba |
|
 |
|
Dani781992
|
Asunto: Re: Canción 'Put It In A Love Song' (Dueto con Beyoncé) Publicado: Sab Dic 05, 2009 11:37 am |
|
|
|
If you want my love and all of my time Part of my plans and part of my mind All of the things that you wanna do But make sure your love for me's true to you If you show me baby believe so many possibilities oh we can love till infinity If you wanna be with me
Esa parte es la mejor de toda la canción. Me encanta!
|
 |
|
SweetSweetFantasy
|
Asunto: Re: Canción 'Put It In A Love Song' (Dueto con Beyoncé) Publicado: Sab Dic 05, 2009 4:56 pm |
|
|
|
La verdad la que menos me gustó. A decir verdad, mucho "Beyoncé y Alicia Keys" pero no me gustó nada. Siento que no tiene nada que ver con la vibra general del disco. Y además da por comprobado algo que yo ya suponía de hace tiempo: las palabras "Alicia Keys" y "Uptempo" no se mezclan; para nada. No por algo ninguno de sus discos trajo nunca una canción que sea muy rápida. Su voz, cantando rápido y tratando de ir a la par con Beyoncé suena HORRIBLE. Y además la canción se me hace muy pop. La verdad quedé decepcionado. Cuando se hablaba del dueto imaginaba una balada, eso sí que hubiera funcionado.
|
 |